Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Makara-Studzińska Marta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Negocjacje
(1)
Opinia publiczna
(1)
Reklama
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-278.
I. Komunikowanie jako zasadnicza umiejętność interpersonalna ; II. Model procesu komunikacji ; III. Komunikacja a konflikt ; IV. Komunikacja a negocjacje ; V. Wybrane elementy komunikacji w organizacji ; VI. Opinia publiczna - jej istota i funkcje ; VII. Komunikacja masowa ; VIII. Komunikacja w reklamie ; IX. Internet - współczesne narzędzie komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93523 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej